+ Antworten
Ergebnis 1 bis 7 von 7

Thema: [H] Englisch-Text verbessern

Neuer Benutzer

Standard [H] Englisch-Text verbessern

Hi, ich brauch zu übermorgen(Montag) einen guten Englischtext
    geschrieben hab ich den schon, nur müsste dieser noch verbessert werden
    New technologies
    The new technologies are very important and formative for the people nowadays, especially for the youth. Nearly anybody has got a TV and since 10 years PCs are very popular. In general the younger uses more of the new technologies then the older generation. Mp3 players like IPods are very popular, you cannot use a stereo player or something like that, for example if you promenade. Also very popular is the internet, the people can use it to talk with their friends, to get information about all topics or to play computer games. The people can nowadays communicate why they are not at home and they do not have a telephone with a mobile phone. For a short time you can also do other things than just phoning or writing SMS with you mobile phone, for example taking photos in high quality, playing games or use it as a navigation system.
    Achtung: Dies ist ein alter Thread im Hausaufgaben Forum
    Diese Diskussion ist älter als 90 Tage. Die darin enthaltenen Informationen oder Fragen sind möglicherweise nicht mehr aktuell. Erstelle bitte zu deiner Frage ein neues Thema im Hausaufgaben Forum !!!!!

Neuer Benutzer Avatar von ibeatjoy

Standard

Nearly anybody has got a TV
    nearly everybody würde ich sagen...

In general the younger uses more of the new technologies then the older generation
    in general, the younger generation uses more of the technologies thAn the older one.

For a short time you can also do other things than just phoning or writing SMS with you mobile phone, for example taking photos in high quality, playing games or use it as a navigation system.
    den satz verstehe ich irgendwie nicht

Standard

anderes wort für popular: favoured

Standard

the people can use it to talk with their friends
    to talk to their friends

Standard

The people can nowadays communicate why they are not at home and they do not have a telephone with a mobile phone
    the people can nowadays communicate with so-called mobile phones, although not being home (als vorschlag)

than just phoning or writing SMS with you mobile phone
    your mobile phone

Moderator Avatar von nif7
    Blog-Einträge
    4

Standard

Hi!
    Nearly anybody has got a TV...
    Nearly everybody has a TV set...
    ...IPods are very popular, you cannot use a stereo player or something like that, for example if you promenade
    ...IPods are very popular, so, for example, you cannot use a stereo player so something like that, if you promenade
    Also very popular is the internet, the people can use it to talk with their friends, to get information about all topics or to play computer games.
    Also very favoured ist the internet, which you can use to communicate with your friends, to get information about all topics or to play computer games.

Zitat Zitat von ibeatjoy
    For a short time you can also do other things than just phoning or writing SMS with you mobile phone, for example taking photos in high quality, playing games or use it as a navigation system.
    den satz verstehe ich irgendwie nicht
    also ich verstehe ihn schon...

LG nif7
    Menschen, die etwas wollen, finden Wege. Menschen, die etwas nicht wollen, finden Gründe.

Neuer Benutzer
    Themenstarter

Standard

vielen dan an euch
    Zum Satz: "For a short time you can also do other things than just phoning or writing SMS with you mobile phone, for example taking photos in high quality, playing games or use it as a navigation system." ich meine damit: Seit kurzem kann man mehr mit seinem Handy machen als nur telefonieren und SMS schreiben, zB Fotos in hoher Qualität machen, Spiele spielen(^^) oder es(das Handy) als Navi benutzen

+ Antworten